tisdag 12 augusti 2008

En tanke bara...

Tja man kanske skulle satsa på det här istället, nu när tånaglarna blånar....fast....nää då skulle jag ju sakna mina underbara löparkompisar, bloggarkompisar och allt löpnörderi:)Kram på er!!!





You Are Kayaking
You have a competitive spirit, but you don't like to compete alone.
You do well in a partnership, where you can feed off the other person's energy.
If you have the right partner, nothing can stop you. Your energy is infinite!

What olympic sport are you?

4 kommentarer:

Karin sa...

Nänänä, inget kajakande här inte ;-) Och lite fel har testet allt; du är ostoppbar på egna ben :-)

Jossan sa...

fniss, jag blev boxare, jag vet inte riktigt om jag kan se mig själv som boxare, men kanske ska testa :)

Anonym sa...

längst fram ska vi vara ikväll!!! Jag kommer inte att ha m in mobil med mig när jag väl gått in i fållan, men kommer att vara där senast 21.30 tänkte jag. Insläpppet i fållorna är 21.15.

Helena sa...

Bra! Jag armbågar mig fram senast 21.30 jag med, ses där!