måndag 2 juni 2008

Asfaltsnötare...

Antar att skadorna kommer förr eller senare särskilt kanske om man nästan enbart springer och nöter asfalt. Har de senaste veckorna haft känningar i höger benhinna, f--n! Ursäkta uttrycket, men jag började komma upp i en, för mig, ansenlig träningsmängd per vecka och hade tänkt öka ytterligare för allt kändes så bra! Så kom det här:-(

Jag har tvingat mig själv till en veckas vila från löpningen för att "mota olle i grind" och funderar faktiskt på att ta något inflammationshämmande efter tips från en löparkompis.

Jag ska jag ska jag ska träna mycket i sommar för jag vill!!! Har jag blivit en träningsnarkoman?

Nu ska jag hitta alternativ träning, från och med i morgon blir det en låååång cykeltur. Jag missar den högt värderade Linnéaträningen men svänger nog förbi där ändå. Det är mycket som ska beslutas, vilken veckodag vi ska träna på, om vi ska köra långpass på söndagar vilket jag är MYCKET intresserad av, sen får vi se om eventansvarig Nisse har lyckats ta ett beslut angående klubbens boende i Berlin...

Inga kommentarer: