måndag 23 juni 2008

Träningssommar!

En underbar helg är till ända och jag tar sista taget på jobbet den här veckan innan den stundande semestern. Åh vad jag längtar, till landet där jag kan träna terräng och till sommarens klubbträningar i stan. Vad lyckligt lottad jag är;-D Nu är det "bara" den efterlängtade pulsklockan som fattas så jag får koll på min puls och bättre koll på mina rundor. Trodde jag skulle kunna hämta den idag, men icke! Men men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, eller hur?

Jag ska verkligen träna ordentligt hela sommaren, ser verkligen fram emot detta så att jag blir ordentligt laddad inför halvmaran här i stockholm men framför allt inför Berlinmaran! Därför har jag försökt följa Szalkais 4timmars program och hoppar nu på vecka 13 i det.

Jag får fjärilar i magen bara av att tänka på Berlinmaran och har väl aldrig känt så inför någon sport förut! Har jag blivit en löparnörd?;-D

2 kommentarer:

Karin sa...

Såklart du har blivit löpnörd! :-) Det är fint att vara det ju, välkommen i gänget. Berlin kommer bara att bli så himla roligt!!
Vad tradigt med klockan, hoppas du har fått den tills imorgon. Ses på TSM?

MarathonMia sa...

Hahaha - såklart du är löparnörd - vi finns där och stöttar dig - du kommer älska maraton - vägen dit är ännu roligare!