fredag 27 juni 2008

Tralala lilla molntuss...


Vad livet är härligt- nya underbara skor som känns som små molntussar på fötterna, en jätterolig pulsklocka, ett vackert sommarsverige och en stundande semester där det här väntar, kan det bli bättre? ;-D





Lugn morgonrunda på tom mage för att lära kroppen bränna fett (?), test av nya dojjorna och så självklart gpsklockan, häpp! Mindre nöjd med den långa avslutande backen som jag stannade och gick i efter halva. Och här kommer resultet; distans; 4,25km/snittid;6,34/165bpm. Avslutade med lite styrketräning ben/bål/armar/rygg.

Nu dax för sista jobbdagen innan semestern, men först FRUKOST!;-D

4 kommentarer:

Karin sa...

Åh, vad härligt det låter!! :-) Och vilket härligt pass ni verkar ha haft igår. Hoppas benhinnorna mår bättre, jag håller verkligen tummarna!
Visst är det kul med pulsklocka, förresten`;-)

Anonym sa...

Nu har jag hittat ännu en intressant blogg om träning :)

Helena sa...

Karin! Benhinnorna mår helt ok, vi hade jättetrevligt igår men jag saknade dig! Ja jösses vad kul det är med pulsklocka;-) hoppas du hade en bra dag idag med träning och allt!

Elin; Välkommen! kul att du hittade hit och att bloggen är av intresse! jag lägger till dig i högerkanten:-D

Benet sa...

Härligt härligt! Vilken skön tid vi går till mötes!