söndag 8 juni 2008

Nedvarvning på landet

När sommaren kommer så här tidigt känns det extra kul att komma ut till vår lilla sommarstuga mitt ute på landet. En underbar helg där jag tänkt ut lite nya löpvägar men icke! Benhinnan gör sig fortfarande påmind, dessutom har jag åkt på en rejäl förkylning så det blir vila även denna vecka. I alla fall några dagar. Jag är nu inne på mina andra vilovecka, saknar mina rundor och kompenserade detta idag med en långpromenad tillsammans med en granne på landet och dennes hund. Så skönt att äntligen få röra lite på sig. Hoppas att jag senare i veckan kan börja löpträningen igen.

För säkerhets skull ska jag träna med TSM på tisdagar i sommar och även springa sthlm halvmarathon. Så nu håller jag tummarna för att jag blir frisk snart och får vara skadefri för den här sommaren ska gå i träningens tecken;-D Godnatt!

Inga kommentarer: