lördag 30 oktober 2010

Fullspäckad vecka!

Efter en intensiv vecka både på jobbet och hemma är det ÄNTLIGEN helg! Puh om dygnet hade fler timmar!!! Har inte hunnit träna nånting den här veckan mer än några snabba rusher på min (i träningssammanhang) rätt usla 5växlade cykel som på endast en fungerande växel, tar mig fram och tillbaka från jobbet. Har i alla fall lyckats; hälsa på hemma hos fina Rebecca och gosa med hunden Modesty innan den såldes :( , vara med sonen på soppkväll på skolan och på så sätt bidragit till Haiti, handlat, bakat och pysslat inför sonens Halloweenklassfest och även arrangerat inför den.
Nu stundar snart en kort löparrunda följt av rockfest & 80talsnostalgi i den lilla staden jag kommer ifrån. Imorgon är det dags för 7årskalas hos barnens kusin så kanske framåt kvällen hinner jag med nästa runda. För att inte känna mig helt träningslös brukar jag se till att göra tå- och armhävningar lite nu och då. Alltid nåt! Trevlig halloweenhelg på er!!!

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.47141/Image/pumpa(5).jpg
Foto; lånat från webben

3 kommentarer:

Sirpa sa...

Oj, låter som en häftig mitt-i-livet-mamma-vecka?? Härligt när livet är så rikt på innehåll=) Hoppas löppasset idag gick bra. Själv var jag riktigt seg i kroppen idag. Det tog 7km innan jag började njuta av löpningen... Men så är det vissa dagar, andra gånger "flyger" man fram från första steget. Ha en skön helg du åxå! Kram

Carina sa...

Jösses, jag läste hela stycket i typ ett andetag, fick då en rätt tydlig bild av din vecka som verkade vansinnigt fylld med allt mellan himmel och jord. Puh, jobbigt att vara småbarns mamma mitt i livet med jobb och träning och allt.

Hoppas helgen din blir jättefin!!

Hoppas vi ses på tisdag!

Jossan sa...

Oj ja det låter verkligen som du haft fullt upp!
Men det är kul att det händer lite :)
Hoppas du hade det bra trots fullifarten!