måndag 1 november 2010

Bland akupunkturnålar och jongleringsbollar...


Foto: privat, naprapat Jörund in action

Idag var jag hos "min" naprapat. Det började bra med akupunktur och laserbehandling av överansträngd led och benhinna och diverse knäckande av stela ryggkotor. Det slutade ännu bättre med en hel del partytrick med mobiltelefon och kortlek. Några riktigt bra tips för bättre balans med jongleringsbollar fick vi också, som synes ovan...


Foto: privat, Så kan det gå när man har sonen med sig till naprapaten;)

Men det bästa med den här måndagkvällen var ändå den korta löparrundan jag hann med innan middagen- dryga 5km i 5:34 fart. Det är snabbt för mig, kanske berodde det på bättre löpsteg efter att ha mjukat upp ryggen hos naprapaten eller också hade jag bara en ovanligt bra runda.
Vilken härlig måndagkväll!!!

3 kommentarer:

Ingling sa...

Så rart! Mina naprapatbesök brukar kännas mer brutala. Men alltid så skönt efteråt.
Vi kanske kan få till en löptur till helgen?!

Carina sa...

Vad skönt och blir tillrättalagd!! Du sprang ju superbra nu ikväll också!!

Carina sa...

Glömde! Det var riktigt kul att träffas!! Bara att ses en kort stund innan alla springer vidare är så härligt. Såå länge sen jag träffade er alla!! Kram!