söndag 24 maj 2009

6dagar kvar...

Så var det dags igen, inatt. Då drömde jag ännu en mar(a)dröm om hur jag hade börjat springa och plötsligt insett att jag inte hade laddat med sportdryck. Minns att jag stressad tänkte "undrar hur mycket tid jag förlorar om jag springer till Runners Store och skaffar lite och sen hittar nån som kan blanda till det åt mig". Mitt under pågående lopp!! Jag bara skulle ha den där drycken. Puh! Imorgon är det jag som beger mig till stan på riktigt och inhandlar den där sportdrycken så jag får den saken ur världen! Jösses...

I vaket tillstånd fungerar jag för tillfället bättre. Dagens och säsongens sista TSMpass innebar uppjogg, koordinationslopp och sedan 6km tempolöpning, plus nedjogg. Jag måste säga att det kändes riktigt bra, inte alls så jobbigt som jag trott. Nu har jag massor av spring i benen och kan knappt vänta tills starten går på lördag;) Verkar som om mitt lågpulsande har gett resultat!
Stay tuned! 6 dagar kvar...

3 kommentarer:

Linda sa...

Haha Vilken dröm.

Carina sa...

Härligt att passet gick bra i söndags!

Märklig dröm, är du måntro lite stressad inför lördagen?

Det kommer ju att gå tokbra för dig!!!

Kram Carina

Helena sa...

Linda; eller hur! urfånig!

Carina; mycket märklig, jag tror du har rätt, liiiite stressad inför lördag, främst att jag ska ha missat nåt viktigt innan ;) Klart det ska gå bra och det kommer det att göra för dig med! Kram!!