måndag 26 maj 2008

Så gick ännu en helg, en helt underbar sådan med lagom mycket träning och mysigt umgänge ute på landet. Insåg hur härligt det är att springa på grusvägar, med bara kohagar och vinden i träden att se och lyssna på. Är ju annars van att springa 100% på asfalt i stan...Omväxling förnöjer...

Nu har jag börjat följa Anders Szalkais träningsprogram inför Berlin marathon. www.marathon.se
( Fast hans är ju inför sthlms maran) Ska bli så spännande att se hur träningen ger resultat i sommar, ja jag har ju hela sommaren på mig att "toppa formen":-D Har bestämt mig för att köra efter 4timmars gruppens träning även om jag själv satsar på att ta mig runt, utan tidsmål...

Jag är så glad och lycklig, passet igår bestod av långdistans och långdistans blev det! Nästan 18km och jag hade spring kvar i benen efteråt;-D Kan ju bara bli bra! Och många bra bloggar att hämta inspiration ifrån. Antar att jag själv blir enormt fokuserad ju närmare berlinmaran jag kommer, jag har förstått att det blir så om man får tro Karins och MarathonMias bloggar...Nu är det jobbdax, återkommer framåt kvällen.

1 kommentar:

Jossan sa...

Välkommen till bloggvärlden tjejen!
Vi ska blogga och peppa varandra till Maran :)
Vi ses imorgon tisdag vid Zinken!