tisdag 30 september 2008

And here are the results from the german jury

name Angetun, Helena (SWE)
number F1154
club IF Linnéa
class W35
Split time
5 km 00:30:00
10 km 01:00:02
15 km 01:30:10
20 km 01:59:37
half 02:06:09
25 km 02:31:17
30 km 03:05:16
35 km 03:41:05
40 km 04:21:14
total
place (M/W) 4586
place (ag) 801
place (total) 27752
time total (brutto) 04:43:28
time total (netto) 04:36:50

JAG ÄR STOLT, GLAD, NÖJD, MÅR HUR BRA SOM HELST FYSISKT, MEN MÅSTE SMÄLTA HELA DENNA GALET ROLIGA RESA NÅGRA DAGAR TILL...MEN SÅ MYCKET KAN JAG ÄNDÅ SÄGA; ONCE BITTEN, TWICE ADDICTED!
STAY TUNED FOLKS!!!!

8 kommentarer:

Jossan sa...

du är så underbart fantastisk tjejen, hurra för dig, superbra jobbat, vilken kanontid i en debutmara. Som du har kämpat hela våren, nu har det gett resultat! Du är en stor inspiration!
Du är helt enkelt min idol!

Jag är så avundsjuk och hoppas kunna göra en liknande resa nästa år!

Anonym sa...

Fantastiskt Helena!!

Anonym sa...

En mycket, mycket bra debut. Trots begriplig trötthet efter din snabba öppning i 6-minutersfart(minns din brödrostgissning inför stockholmshalvan på 2:15!!) kämpade dig i mål på en bra tid. Snart kommer du att orka hålla farten hela vägen och då blir det ännu roligare. Grattis!

Masse sa...

Fantastiskt jämn fart i första halvan. Grattis till den första maran!

Helena sa...

Jossan; tack! Nästa år vännen, står vi där tillsammans;)

Fredrika; tack för all support, det hjälpte att tänka på er!

jumper: tack! Jag som tyckte det var så trångt i början och blev sur för att jag inte kunde dra på, det kanske var tur så här med facit i hand! Ska pressa tiden i stockholm i vår "trånar efter brödrost" ;)

Masse; tack! Och tack för att ni stod där med alla kläder, ni är riktiga pärlor, men fasen vad du skrämmer mig på din bild;)

MarathonMia sa...

Galet jämn löpning på första maran! Härligt tjejen du är en sann vinnare!

Helena sa...

Mia: "skickar en slängpuss till min förebild" ;)

Magdalena sa...

Grattis! Otroligt bra jobbat.