måndag 22 september 2008

F 1154

Med två barn som fyller år med två dagars mellanrum är det tätt mellan kalasen. Släktkalas för dem båda i lördags och sexårskalas för 18 kompisar i söndags så helgen blev helt körd vad gäller träning.
Men kalas är kul och allt gick så himla smidigt så nu sitter jag här och försöker lägga om fokus på det som komma skall...på söndag...BerlinMarathon! Det är ynka sex dagar kvar och varje gång jag tänker på det blir jag hypernervös! Går omkring med en känsla av att jag inte hunnit träna tillräckligt den här månaden! Och nu är det liksom inte så mycket att göra åt det! Ett pass till måste jag hinna med men när? Tvåårskalas imorgon kväll, jobba sent onsdag kväll, sexårskalas torsdag kväll(okej barnen har redan haft kalas, men mamman och pappan måste få rå om dem i lugn och ro också;)) och på fredag åker jag! Hmm, det lutar åt onsdag kväll efter jobbet. En lugn runda på ca en mil och sedan vila och uppladdning.

Vill ni kolla hur det går för mig i Berlin? Lägg då startnumret F1154 på minnet och beställ gratis smstjänst här!

11 kommentarer:

gullfot sa...

Upplagt & klart! Skall bli tokspännande att följa er alla :-)

Njut av sista milen innan maran!

Benet sa...

Fixat! Säger som Fredrika: Det skall bli så sjukt spännande att få följa er alla på söndag.



Och ett litet tips, ta bort det extra insmugna "http//" i länken till T-Mobiles Berlin Marathon SMS-service... :-)

MarathonMia sa...

Du hinner med ett pass! Ta det lugnt. Gå upp tidigare en morgon och kör 30-35 minuter - det räcker.

Kalas är bästa laddningen!

Helena sa...

Men tack benet! Satt hela kvällen och funderade på vad som var problemet;) Ska genast ändra!
Mia, ett sånt pass låter bra, det får bli ikväll eller imorgon bitti:D

Fredrika; härligt att du följer oss, då flyger vi fram:D

Anonym sa...

Lycka till på maran :)

Jossan sa...

Kul med barnkalas!

Så som du tränat hela våren och sommaren så kommer du greja Berlin tjejen. Det tvivlar jag inte ett dugg på!

Kul med SMS tjänsten

Karin sa...

Det här blir kul, Helena! Kolla på Masses blogg ang uppladdning med kladdkaka, det verkar lovande ;-)

Jag är nervös som bara den, men Berlin är så härligt så du anar inte. Snaaaaaaaart är det dax!

Helena sa...

Linda; Välkommen hit:D jag ska göra mitt bästa;)

Jossan; och ändå känns det inte som jag tränat tillräckligt...men kul blir det:D

Karin: surfar genast vidare till Masses blogg;) Nu är det nääääära!! Är nog lika nervös som du;D

Catti sa...

Jag känner mig som värsta mobil paparazzin som kommer ha tvärkoll på er Berlin-Linnéaner :-).

Är det inte meningen att man ska ta det lungt veckan innan maran? Du har allt du behöver redan, alla träningar väl packade och investerade i din kropp.

Med tanke på din fin fina tid på halvmaran och med nytt PB på milen så står det ju helt klart att du är grymt stark.

LYCKA TILL söderbruttan och njut!!

Helena sa...

:D Jag ska njuta Catti!

Anonym sa...

en idé är att du har kalasen samtidigt så de bara blir ett stort? :)