måndag 8 september 2008

Det är inte mitt fel!



Var det nån från Linnéagänget som lyckades lura ut ett leende från denne charmige servitör??! Jag kommer inte att glömma den kommentaren i första taget, inte heller den i övrigt MYCKET trevliga middagen och sena efterfesten med alla glada linnéaner! Vid tresnåret satte jag mig på tunnelbanan hemåt, somnade och vaknade två stationer efter min! Snacka om att vara trött:) Tack igen alla härliga löparvänner, IRL or not, för all support och en helt underbar löpardag! Och stort GRATTIS till alla fina tider!!!

4 kommentarer:

Catti sa...

Ha ha ha ha, du är värsta paparazzin Helena. Han var verkligen skum den mannen.

Hoppas du kunde vända med första bästa tunnelbana så du slapp promenera hem på redan trötta ben.

Helena sa...

Hehe, jag tog samma tunnelbana tillbaka, den gick precis när jag hade vaknat som tur var!!!

Karin sa...

Hahaha :-) Tydligen var han trevlig mot våra vänner vid det andra bordet... Vad som än hände så var det inte MITT fel ;)

MarathonMia sa...

Såklart! Servicepersonal med inställningen att gästerna gjort fel är ju det vi förväntar oss? Eller?