torsdag 25 september 2008

4 DAGAR KVAR...

Fyra dagar kvar...jag har proteinladdat, nu kolhydratladdar jag och försöker lugna darriga marathonnerver...Hur långt håller jag? Hur laddar jag mentalt? Är jag inte liiiite förkyld? Känningar i halsen? Vilken tid springer jag på? Hur tar jag mig i mål? ÅÅÅÅ jag som har satsat på en virtuell brödrost och allt;)

Bilden “http://www.consumer.philips.com/catalog/HD/HD2623_55_webImageFront370.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Imorgon drar jag till Berlin, startnummer F1154( om ni missat det), söndag 09.00 går starten. STAY TUNED FOLKS!

12 kommentarer:

gullfot sa...

Det kommer att gå SÅ BRA och du kommer att ha SÅ ROLIGT!! Lite nerver gör dig bara ännu lite fortare :-)

Anonym sa...

Kör håååååååårt! :D

Anonym sa...

Du, dä ä bare å spring!
Stenmark hade sina ljusa inpass...

Kommer att gå hur bra som helst. Bara njut!

Catti sa...

Hur långt du håller?
Hela vägen såklart!!!!!

Jag tror du dansar i mål:-)

Jossan sa...

jag hade gärna varit där och hejat på dig gumman.
Men jag kommer heja på dig i tankarna och peppa allt jag kan. Det kommer gå kanonbra, klart du håller ända in i mål!!!

Spring och ha kul så löser sig resten. Fokusera inte så mycket på tiden tror jag, utan bara spring!!!

Massa pepp pepp pepp

Anonym sa...

Du kommer komma i mål på en kanontid på söndag. Jag håller tummarna för dig :)

Helena sa...

Skönt att ni är med i tankarna!! Det tar jag fram när jag blir trött :D Nu drar jag till Berlin!

Anonym sa...

Väntar med spänning på din rapport - men jag tänker minsann gratulera ändå. Grattis!! Fin-fin tid, du är hur bra som helst!

Masse sa...

Grattis till en kanonbra tid Helena! Och grattis till första maran...

Anonym sa...

Nu toppar du den Angetunska löparligan överlägset.. man blir lite peppad när man ser din utveckling. Ska nog ta Söder runt ikväll, hmm, måndag, då slipper man väl bli omsprungen av Linneanerna iallafall..

Ha d bra // Fredde

Catti sa...

Grattis superbruden, vilken tid, vilken prestation. Du är fantastisk Helena. Jag fick glädjefnatt när jag fick din måltid i mobilen.

Kram

Helena sa...

Masse; Tack det gav mersmak ;)

Fredrik; de ä bare å haka på tisd el torsd! Välkommen 18.30 ;)

Catti: Du är underbar vännen, hoppas vi ses snart!