tisdag 2 december 2008

Lucka nr 2...

2 december

http://www.marathon.se/images/upload/stockholmsbild.jpg
Snart är vi där!!! :D
26 veckor kvar till Sveriges ledande långlopp:) Igår stängdes anmälan till detta eminenta lopp då deltagarsiffran uppnådde 18500!! Helt otroligt! Nöjd är jag att jag anmälde mig för 2 månader sen. Ni är väl med???

Idag börjar Anders Szalkais marathonträningsprogram (hm vad långt det blev) och gissa vem som sitter här med en brakförkylning?:(

Och som om det inte vore nog med att jag pga denna missade söndagens TSMträning, jag missar Linnéaträningen ikväll också:(

Men från och med nu ska jag bara tänka positiva tankar så: GOGOG SÖDERS HJÄLTAR!!!, på nya utmaningar i långintervaller :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

26 veckor bara?? *Skakar som ett asplöv*..

Helena sa...

Yep!! Visst är det en härlig känsla ;)

Unknown sa...

Bättre att du vilar en extra dag nu på under låg säsongen istället för senare.

Ta de lugnt och drick mycket vatten och ät apelsiner så syns vi nästa vecka.

Helena sa...

Tack Staffan det ska jag :D

Karin sa...

Du har ju tajmat helt rätt! Det är nu man ska vara sjuk :-) Tänk, du och jag och 18498 personer till ska kuta runt i Stockholm. Och det kommer att vara såååå kul (nu har jag gåshudsrysningar här!)
Go girl!