söndag 14 februari 2010

Erövra Kungsholmen

http://lazyrunner.se/wp-content/uploads/2010/02/kungsholm_ultra-TE-0224_E.jpg
Foto från Paula

Halv nio stod ca 30 härliga löpare från när och fjärran redo vid Fridhemsplan att inta Kungsholmens alla gator. Härliga marathonMia hade fått för sig att bli drottning av Kungsholmen, tillsammans med alla som hade lust att haka på. Jag hakade, i 21km, sen fick det räcka. Eftersom jag posear och inte är fullärd på det än så hade jag redan innan bestämt mig för att vika av hemåt efter ca 20km. Vilket härligt gäng! Jag är inte den som pratar jättemycket, men gillar att lyssna på andra och suga åt mig av gemeskapen. Vid dagens slut hade många sprungit med en bit, sedan droppat av och några nya dykt upp. Efter dryga 71km hade Kungsholmen fått sina drottningar och en kung! Stort GRATTIS till er, bra kämpat i snömodden och snålblåsten! TACK alla för en härlig dag, ni är underbara och TACK MIA för att du drar ihop oss till såna här roliga äventyr!
3 drottningar och en kung! Bernt, Miranda, Tene & Mia
GRATTIS!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

Miranda sa...

Åhh tack så mycket och HÄRLIGT JOBBAT SJÄLV!

Vi måste erövra mer! :D

Carina sa...

Det var verkligen supertrevligt att springa ihop, träffa nya och gamla vänner.

Som sagt eloge till Mia som hittar på så kul grejjor!

Jossan sa...

Låter som ni hade en bra dag!
Tyvärr kunde jag inte vara med, men det blir väl fler tillfällen hoppas jag!

Janne sa...

Visst var det ett trevligt löppass med ett stort och härligt gäng...
Bra jobbat!

Helena sa...

Miranda; bra jobbat själv, starkt gjort att greja hela rundan!! Och vilken stadsdel tar vi nästa gång? :D

Carina; nästa gång kanske vi springer i badtofflor, vad tror du? ;)

Jossan; saknade dig, klart det blir fler gånger, fast kanske nån annan stadsdel då? ;)

Janne; supertrevligt! Kul att så många ville vara med, det här gör vi igen, fast som jag nämnde ovan, en annan stadsdel kanske? :)

Carina sa...

nästa gång är det bikini och badtoffler som gäller ;-)

Helena sa...

Hahaha Carina, självklart!! Hoppas du får det underbart i Portugal! ;)