fredag 28 november 2008

Trevlig helg alla glada:D

En hel vecka har gått och ingen träning har det blivit. Känns konstigt och linnéaabstinensen har kopplat greppet om mig:D
Diverse pyssel på hemmafronten och några ensamkvällar har gjort att jag inte kommit iväg helt enkelt. Ibland får det bli så, försöker att inte känna någon stress, men blir såklart himla sugen på alla styrkeutmaningar och olika former av träningar som jag får ta del av på alla härliga bloggar. Tur att ni finns därute och inspirerar!


Nästa veckas träning lyder som följer;
Söndag; TSM-träning (A Szalkais marathonträning börjar)
Tisdag; långa intervaller med IF Linnéa (som jag längtar!)
Torsdag; egen träning, distanspass plus styrka
Fredag; alternativträning i form av barrunda;)
Lördag; lugnt distanspass (som torsdag)
Söndag; Härlig TSMträning igen!!

Håll tummarna för att inte div. förkylnings-eller magsjukebakterier slår klorna i mig, det verkar vara vanligt förekommande överallt just nu!

Nu ska jag ladda staken med nya lampor och så var det nåt mer....ja just det, ska bara jobba färdigt först;) Trevlig helg och första advent på er!!!






































4 kommentarer:

Jossan sa...

Trevlig helg på dig också gumman!
Hoppas vi ses på tisdag!

Anonym sa...

Tack detsamma!
Den där alternativträningen på fredag verkar trevlig. Vad är en bar för ngt? ;-)

Karin sa...

Trevli helg på dig med! Jag laddar stenhårt för alternativrundan på fredag :-)

Helena sa...

Jossan; underbara vännen, klart vi ses på tisdag! då ska jag banne mig inte ha ont i halsen som idag;)

Bureborn; tja jag vet knappt själv vad en bar är;) men tror det är bra träning som omväxling :D

Karin: bra där, hihi här ska firas!!!