torsdag 23 oktober 2008

I'm back!!!

Ok, det här håller ju inte! Kan inte gå runt och sura hela hösten bara för att jag är trött ;) Nä nu känns det som att jag är på g igen, med träning, bloggande och annat skoj. Ibland snurrar allt lite väl mycket bara...Träningen då? Jodå jag har tränat, men väldans lite för att vara mig. Några kul pass med Linnéiterna har hunnits med och en hel massa fest och skoj så jag ska väl inte klaga.

För att riktigt peppa mig själv till träning så lägger jag in en bild på mig själv, som jag såg ut innan jag började springa, blev lite inspirerad av Masse...Hjälp vad självutlämnande det här blev då...äh skitsamma, det är ca 10 år sen kortet togs och jag vill verkligen inte se ut så igen så..håll tillgodo!





7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du är tillbaka! Inte så konstigt dock med lågperiod efter världens urladdning :-)

Kan inte låta bli att tycka att du är ganska söt på den bilden också, men är samtidigt imponerad här med - jösses vad duktiga ni är allihopa!!

Jossan sa...

Härligt Helena att du är tillbaka!
Jag har kollat in din blogg varje dag och väntat och längtat :)

Så skönt att se att du är tillbaka. Du är fortfarande min idol och stora inspiration. Tänkte på dig när jag körde mitt långpass i söndags, att nästa år vill jag minsan också springa maran som Helena :)

Karin sa...

Jag säger det igen; det syns inte att det är du på bilden. Det är liksom en annan Helena.
Välkommen tillbaka i bloggosfären, jag har saknat dig!

Masse sa...

Vi är några som har en resa bakom oss. Kul!

Anonym sa...

hej igen! Vad kul att du skriver lite för oss som saknar dig! =) Och vem är personen på bilden sa du? Du? nejnej, känns helt osannolikt!

Helena sa...

Fredrika; mja, söt var väl det minsta jag kände mig på den bilden ;) Året efter fick jag nog och ändrade mina kostvanor och vips så försvann 15kg :D

Jossan; vännen, kul att kunna inspirera, jag tror stenhårt på dig på startlinjen till en mara snart, kanske stockholm? Och jag saknar er IRL!

Karin; som sagt, saknar er också, fast jag smyger ju såklart omkring här på bloggarna ;) i det tysta:D

Masse: En resa kan man lugnt säga ;) Tänker på er som guppade över till Åland, hoppas allt gick bra-ser fram emot rapport sedan!

Maria: Vi måste ta oss till ursvik snart, saknar dig också!

Catti sa...

Den som väntar på något gott väntar inte för länge,,,härligt att du är tillbaka.

Känner inte igen dig på bilden, säger som till alla andra halverade löparsjälar,,,vilken förändring :-)