fredag 17 december 2010

Tomtetomte!

Så gick veckorna och såklart åkte jag på halsfluss! Hade lagom kommit igång med långpass och kvalitetspassen, tom köpt träningskort på ett närbeläget gym och gjort upp värsta planerna för att även få in styrka som komplement till löpningen. Nu sitter jag här och har varit sjukskriven i snart två veckor. Äter penicillin i 10dgr och har träningsförbud under den tiden. Så gissa vad jag ser fram emot nu? En av årets mysigaste löparrundor-tomtejoggen med IF Linnéa på julafton, precis den dagen jag får börja springa igen! Vi startar kl 10.00 från zinken och håller på en timme med att sprida julstämning på söders gator och torg. Tomteluva på!!!
Foto: privat, från förra årets tomtejogg :)

P.S Ni har väl sett att jogg har uppdaterat siten, riktigt snyggt och nytänkande!! D.S

3 kommentarer:

Carina sa...

Åhh vad jag skulle vilja jogga med er. Jag åker iväg på torsdagen redan så jag kan tyvärr inte. Hoppas ni sprider lite jul och glädje från mig också. Och att ni får en fantastisk rolig juljogg!!

Staffan sa...

Nya jogg.se är skitsnyggt. Enda problemet med sidan är väl att man tillbringar för mycket (arbets-)tid där...

Kul att se intervjun med dig på sidan också! Krya på dig och lycka till med den fortsatta vinterträningen mot maran så småningom. Själv skippar jag maran 2011 av familjeskäl. Jag har sprungit tre år i rad nu och just nu efter fjärde barnet finns inte motivation och tid att ge mig iväg på tidiga långpass.

Mvh
Staffan

Helena sa...

Caria; det ska vi göra, med dig och alla linnéaiter i tankarna ;)

Staffan; Om jag inte sagt det förut; välkommen hit! Och tack! Förstår att du skippar maran, med 4 barn i familjen! Jag tycker det är svårt att få tiden att räcka till med två barn och all träning som ska in inför en mara...Samtidigt är det ju så himla roligt att springa loppet om man vet att man fått till all den där träningen innan :) Tycker det är sunt av dig att lägga fokus på dina barn, den tiden går ju så fort och vips så är de stora :S ;)