tisdag 21 december 2010

5 minuter i rampljuset...

Så hamnade man i rampljuset lite grann ;) Funrun (den härliga människan ;)) gjorde en intervju med mig för ett tag sedan som nu har hamnat på jogg.se s förnyade site. Lite ironiskt att läsa nu, att jag håller bacillerna på avstånd genom min träning när jag nyss haft halsfluss! ;) Nåja det är smällar man får tag och nu kommer jag igen på fredag då penicillinkuren är avklarad och tomtejoggen med IF Linnéa står på schemat. Häpp på er!

PS Fotot i artikeln är taget innan starten på Berlin marathon, snacka om fokuserad! :D DS.

3 kommentarer:

funrun-mary sa...

klart att skulle vara först - härliga du! =)

Carina sa...

Va kul! Vilken trevlig intervju :)!! Vi ses på årets första långpass!!

Kram och God Jul på dig till dess!!

Helena sa...

Mary: tack :D
Carina:klart vi ses, det ser jag fram emot!!! kram!!!