fredag 3 december 2010

GLAD!!!

Hihiiiii! Jag är så glad! Glad för snön, glad för att det snart är jul, glad för...ja för det mesta just nu! Kan bero på att jag äntligen äntligen har kommit igång med min vanliga träning. Jag menar, träning med IF Linnéa och långpass på söndagar. Sååå nöjd!! Så har jag även testat ett bodypump pass med en kompis som är instruktör och det var precis vad min kropp behövde! Här ska byggas uthålliga muskler inför maran och det med start på måndag då jag köper gymkort! Sådärja, äntligen igång, ska bara mota bort förkylningen som gör sig påmind i min hals just idag. På söndag är det långpass med härliga Pernilla i hennes hemtrakter kring Hökarängen så jag måste få bort det halsonda tills dess. Nu är det middagsdags för gnälliga ungar, (mao hinner inte skriva mer nu) sen 40årspartaj hos ännu en superfin vän, så TREVLIG HELG på er alla!!! Stay tuned! ;)

3 kommentarer:

Carina sa...

Of course!!! Stay tuned alltså. Låter som om du har lycka i dina vingar just nu, så härligt att läsa, det skiner verkligen igenom i inlägget!! Hoppas du får en fin helg! Kram!

Helena sa...

Tack Carina och detsamma!! En förkylning har tillfälligt satt stopp för träning men det hindrar ju inte lite promenader istället ;) Hoppas vi ses på träning snart, det var länge sen! Kram!

Jossan sa...

Vilket härligt positivt inlägg Helena. Vad skönt att höra!