lördag 14 juni 2008

På banan igen....

Efter nästan tre veckors uppehåll testade jag äntligen formen igen, något nervös över hur det skulle kännas i benhinnan och efter förkylningen. Sprang min vanliga runda på knappa 5km och det kändes bara så bra!!! Mer spring i benen när jag kom tillbaka! Åh vad livet är härligt ibland. Det var mitt första löppass på mer än två veckor! Det bådar gott inför sommarens tsmträning och Linnéaträning. Imorgon ska jag på föreläsning inför tsmträningen med Anders Szalkai. Ska bli jättekul och spännande att höra på, kanske träffar jag på några Linnéaner där också...

Nu ska jag krama på mina barn och leka hela dan medans mannen går på WTAI och roar sig. Stay tuned!!!! Helena

4 kommentarer:

MarathonMia sa...

Szalkai uteblev - istället fick vi... fick vi... fick vi... vaddå. En snygg kille utan utstrålning och inspiration.

Men what the heck... tack för att du tog hand om Mia2. :-)

Piska vidare på henne... jag vet att det finns en liten tävlingsdjävul därinne som jag ännu inte sett.

Och. Du. Är. Grym. Full av inspiration och motivaiton. Ses på tisdag. och torsdag. och i Berlin...

Karin sa...

Åh, så kul vi ska ha i sommar! TSM på tisdagar och IF Linnéa på torsdagar och en massa löpnörderi däremellan :-)
Vi ses imorgon!

Helena sa...

Mia: Mycket trevlig Mia2, lika trevlig som Mia1;-D Och ja, föreläsaren var väl trevlig att titta på men, men ehh...en megafon till nästa gång kanske?
Karin: Sommaren är liksom spikad eller hur? Ska bli enormt kul! Ses imorrn!

MarathonMia sa...

Jag lääääängtar tills imorgon /Hälsar-Mia-som-varit-hos-naprapaten-idag...